Pirkimo politika
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra teisiškai privalomas dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas bei atsakomybę, įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje www.oksanapikul.lt(toliau – E-parduotuvė).
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjui taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu.
2. Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas E-parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą ir, susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
2.2. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra saugoma E-parduotuvėje.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes E-parduotuvėje, laikydamasis šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų.
3.2. Pirkėjas privalo pateikti teisingus duomenis užsakymo formoje ir, pasikeitus duomenims, juos atnaujinti.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už užsakytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
4. Pardavėjo teisės ir pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis E-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba visam laikui nutraukti E-parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto informuodamas Pirkėją.
4.3. Jei Pirkėjas bando pakenkti E-parduotuvės darbui ar stabilumui, Pardavėjas turi teisę apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis E-parduotuve.
5. Prekių kainos ir apmokėjimo tvarka
5.1. Prekių kainos E-parduotuvėje nurodomos eurais su PVM.
5.2. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes šiais būdais:
- naudodamasis Swedbank, SEB, Luminor, Citadele ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis;
- mokėjimo kortele (Visa, MasterCard).
5.3. Mokėjimai apdorojami naudojantis montonio.com mokėjimų platforma.
6. Prekių pristatymas
6.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 3–5 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo.
6.2. Pristatymo kaina nurodoma užsakymo pateikimo metu ir priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo.
6.3. Pirkėjas privalo priimti prekes pats arba nurodyti asmenį, kuris priims prekes jo vardu.
7. Prekių grąžinimas ir keitimas
7.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekes, apie tai informuodamas Pardavėją raštu.
7.2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir originalioje pakuotėje.
7.3. Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų.
8. Asmens duomenų apsauga
8.1. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų.
8.2. Pirkėjo duomenys naudojami tik užsakymo apdorojimui ir tiesioginės rinkodaros tikslais, jei Pirkėjas tam yra davęs sutikimą.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.